Loading...

راهبرد مشارکت مصوب بهزیستی استان زنجان

  • شما اینجا هستید:  
  • خانه
  • راهبرد مشارکت مصوب بهزیستی استان زنجان

راهبرد مشارکت مصوب بهزیستی استان زنجان

این سازمان در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید. لذا:

1. در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در سایت بهزیستی استان از طریق سامانه نظام پیشنهادات و ثبت درخواست مراجعین فراهم نموده است.

2.در سایت بهزیستی استان سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.

3. اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین در سایت در معرض نمایش و دسترسی مراجعین قرار گرفته و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

4. اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ... در سایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.

5. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در سایت سازمان فراهم شده است.

6. در سایت سازمان دسترسی به سامانه های خدمات الکترونیکی از قبیل سامانه دانشجویان ، مشاوره اینترنتی ، پاسخگویی به شکایات ، پرداخت آنلاین هدایا ، ثبت پیشنهادات ، ثبت درخواست مراجعین ، مشاوره ژنتیک ، ثبت و رهگیری شکایات طراحی و پیاده سازی گردیده است.

7. زمینه دریافت ثبت درخواست مراجعین در سامانه request.behzisti.net و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.

8. در سایت سازمان امکان دسترسی و مشاهده کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و موجود می باشد.