دفتر مدیریت عملکردو بازرسی بهزیستی استان زنجان

دفتر مدیریت عملکردو بازرسی بهزیستی استان زنجان
حسینعلی باقری
رییس دفتر مدیریت عملکردو بازرسی بهزیستی استان زنجان
 
مدرک تحصیلی : لیسانس حقوق
 
سوابق کاری :

-  مسئول مجتمع خدمات روستایی بهزیستی ، مسئول حراست و امور اداری شهرستان زنجان ،مسئول دفتر مدیریت بهزیستی استان زنجان ،مسئول امور اداری شهرستان زنجان، معاون بهزیستی شهرستان زنجان، ،معاون اشتغال و کاریابی بهزیستی استان ،مشاور ایثارگران ،سرپرست بهزیستی شهرستان ایجرود،سرپرست بهزیستی شهرستان ابهر،رئیس انفورماتیک بهزیستی استان زنجان و در حال حاضر سرپرست مدیریت عملکرد و بازرسی بهزیستی استان زنجان

شرح وظایف :                    

اين دفتر از نظر ساختار از مجموعه تشکيلات و چارت سازمانی مديريت بوده که دارای وظايف و تکاليف درسه گروه :گروه

عملکرد ،گروه ارتباطات مردمی و پاسخگويي به شکايات ،گروه نظارت بازرسی وسلامت اداری ارائه خدمت می نمايد:

1-گروه عملکرد :استقرار و اجرای نظام مديريت عملکرد

روش اجرا استقرار مديريت عملکرد نظامی است که در بر گيرنده دو بعد شاخصهای عمومی و اختصاصی در سه سطح سازمان ، مديران و کارکنان انجام مي پذيرد.

• ارزيابی مديريت عملکرد سازمان در بعد شاخصهای عمومی و اختصاصی: بر اساس مواد 81 و82 قانون مديريت کشوری در راستای تحقق اهداف برنامه چشم انداز بيست ساله و برنامه پنجم توسعه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی سازمان را در دستور کار خود قرار می دهد.

• شاخص های عمومی بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی معاونت توسعه مديريت و سرمايه انسانی رئيس جمهور در قالب 7محور ابلاغ، که در ابتدای سال با انعقاد تفاهم نامه با دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری تنظيم و هدف گذاری می گردد و در پايان سال مورد ارزيابی وبا همکاری کارشناسان آن دفاتر امتياز دهی و مورد تجزيه و تحليل قرار می گيرند.

• شاخصهای اختصاصی دستگاه : اين شاخص ها بر اساس استراتژيک ها و اهداف عملياتی تحقق برنامه پنجم توسعه برای هر سال مشخص می گردد. که به تعداد18 شاخص اختصاصی برابر برش های استانی و به طبع آن برش حوزه های تخصصی و واحدهای اجرايي به صورت دوره این ( سه ماه ، شش ماه ،سالانه) مديريت عملکرد ارزيابی و پايان هر دوره مورد بررسی و تحليل از نظر نقاط ضعف و قوت قرار گرفته و شاخص های اختصاصی که دارای ضعف بوده پروژه بهبود تعريف و در پايان دوره با اهداف تطبيق و مورد ارزيابی دقيق قرار می گيرد . فرايند انجام کار و روش های آن توسط تيم ارزيابی عملکرد متشکل از کارشناسان و معاونين تخصصی صورت مي پذيرد.

• ارزيابی عملکرد مديران: اين ارزيابی بر اساس تکاليف وظايف مديران در 2 سطح ميانی و پايه در بعد شاخصهای اختصاصی و عمومی طبق برنامه ها و اهداف عملياتی و برش استانی شاخصهای اختصاصی و ميزان تحقق آنان توسط تيم ارزيابی کارکنان انجام مي گيرد.

• ارزيابی عملکرد کارکنان : ارزيابی مديريت عملکرد کارکنان نيز در بعد شاخصهای عمومی و اختصاصی طبق وظايف، ماموريتها ، ميزان سهم کارکنان از تحقق برش اهداف عملياتی شاخصها توسط تيم ارزيابی کارکنان انجام مي دهند.

گروه نظارت بازرسی وسلامت اداری :

 • نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدها – کارکنان و مديران به منظور رعايت قوانين ،مقررات دستورالعمل ها و حفظ رعايت حقوق ارباب رجوع و شهروندی و جامعه هدف سازمان با روش اجرای نظارت وبازرسی مستقيم فردی توسط کارشناسان دفتر يا به صورت تيم بازرسی که متشکل از معاونين تخصصی وکارشناسان کميسيون ماده 26و دفتر ارزيابی مي باشد با بازرسی نوبه ای به ويژه بر مراکز غير دولتی جهت جلوگيری از حوادث ، سوانح ناشی از عدم رعايت اصول ايمنی ، بهداشتی ، تغذيه ای و غيره وهمچنين نظارت بر عملکرد مالی،قراردادها،تفاهمنامه ها، کمک های بلاعوض ، يارانه ها و .... که سازمان با مراکز وموسسات دولتی و غير دولتی فعال به جامعه هدف سرويس دهی مي گرددنظارت وبازرسی دارد.

• نظر سنجی وجمع آوری نظرات ارباب ورجوع،جامعه هدف وشهروندان درخصوص رفتار کارکنان،عملکرد ،رعايت عدالت ومقررات.

گروه ارتباطات مردمی وپاسخگويي به شکايات

يکی از الزامات تحقق ،حقوق ارباب رجوع و جامعه هدف پاسخگويي به شکايات ودرخواست های افرادی که احساس عدم رسيدگی و يا ضايع شدن حق خود می دانند رسيدگی به اين گونه موارد است که از سه روش به اين دفتر ارجاع ومورد پيگرد قرارمی گيرد:

• تسليم کتبی شکواييه از سوی متشاکی که از طرف صاحبان فرايند موضوع بررسی و رسيدگی ميشود.

• از طريق سامانه سامد : شکواييه هايي که از طريق اين سامانه به اين دفتر ارجاع و از سوی صاحب فرايند و مديران مربوطه موضوع در دستور کار و رسيدگی شده و از طريق سامانه پاسخ لازم ارائه می گردد.

• از طريق سامانه بازرسی اداره کل استان : شکايـت هايي که از اين طريق ارجاع و مورد رسيدگی قرار گرفته و از طريق آن سامانه پاسخ لازم ارائه می گردد.
• سامانه 30008530 دفتر مدیریت عملکرد وبازرسی بهزیستی کشور.
کد خبر:315
منتشرشده در: مطالب عمومی

پیوند ها

leader 1

president

mci

behzisti

irna

samed

ostandari

espancer

1480

آمار بازدید کنندگان

1409552
بازدید امروز :
بازدید این ماه :
بازدید کل :
6
42009
1409552

اوقات شرعی

  • آدرس: زنجان، خیابان امام، خیابان پانزده خرداد، اداره کل بهزیستی
  • شماره تماس:02433553804
  • شماره فکس:02433553804
  • آدرس ایمیل : info@zanjanbehzisti.ir