Loading...

بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی

  • شما اینجا هستید:  
  • خانه
  • میز خدمت
  • بیانیه راهبرد مشارکت عمومی

بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی

هر سازماني برای تحقق به اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه به تمامی مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخوردهاي حاصل، تعاملات دوسويه و انتخاب راهبردهاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن می‌شود. ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکان پذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل کند. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ کند.
بهزیستی زنجان در تلاش است با برنامه محوري، نگاه سيستمي و توان کارشناسي، خدمات خود را در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه کند. در همین خصوص و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي، بهزیستی زنجان لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم به ويژه نخبگان، متخصصين، صاحب نظران، مديران و کارشناسان را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين کند.
مخاطب گرامی شما مي توانيد ديدگاه خود را از طریق راههای ارتباطی زیر اعلام نمایید. بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کمک بزرگی در ایجاد شرایط مطلوب در نحوه ارائه خدمات ما خواهد داشت.
1- لینک الکترونیکی موجود در سایت اداره کل بهزیستی استان زنجان با عنوان تماس با ما
2- تماس با شماره تلفن های اعلام شده در بخش شماره تماسهای مدیران
3- ارایه درخواست به صورت حضوری در میز خدمت اداره کل بهزیستی استان زنجان
4- ارائه نظر و پیشنهاد از طریق فرم نظردهی و دریافت کد رهگیری

آخرین ویرایش در یکشنبه, 22 ارديبهشت 1398 ساعت 17:45